خودمونی

خودمونی

حرفهای دل
خودمونی

خودمونی

حرفهای دل

امروز میخوام راجع به حس خوبم بنویسم تا یکم تنوع بشه

اینجوری هر وقت میام اینجا احساس غم میگیرم.

امروز حال و روزم خیلی خوبه . پشتکارم وزیاد کردم برای انجام کارام .

کلا نزدیک پاییزو زمستون که میشم نمیدونم چرا انقد انرژی میگیرم

هوا . ابر .باد بهم خیلی حس خوبی میده دلم میخواد همش بشینم لب پنجره  و به اسمون نگاه کنم.

نظرات 1 + ارسال نظر
سام پنج‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 11:08 ب.ظ http://www.havayetora.blogsky.com

ببشقی ساقی الان که نگاه کردم نظر قبلیمو یه خووورده عصبی بودم از اون پستت تند نوشتم . اما واقعا دوس داشتم دنیای خودتو به یه شکله دیگه میدی و تحول در اونو از خودت میخواستی نه از دیگران

میدونم چی میگی. ولی گاهی خل میشم دیگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد