خودمونی

خودمونی

حرفهای دل
خودمونی

خودمونی

حرفهای دل

تو که نبودی

رفتن هیشکی دیگه نتونست من و بترسونه

تو که نبودی

جمله ای حتی دیگه نتونست من و بخندونه

دلم نیومد به قاب عکست حرف دلم رو نگفته باشم

دلم نمیخواست تو این شرایط

 این جوری آسون ازت جدا شم

بدون تو سخت میشه نفس کشید

سخت میشه دنیا رو دید

آخه چجوری از یکی دیگه میشه دوست دارم شنید

باشه عزیزم عیبی نداره

تو از غرورت دست بر ندار

اما یه خواهش هر جا که هستی

من و از حالت بی خبر نزار

گفتی که میرم

رفتنم اما دلیل نمیشه که برنگردم

اما هنوزم چشام به راهه

من خیلی وفته هوا تو کردم

ما که به جز هم کسی  نداریم

ما به دست تنهایی نسپار

شاید یه روزی به هم رسیدیم

تو هم تو قلبت من و نگه دار

به دون تو سخت میشه نفس کشید

سخت میشه دنیا رو دید

اخه چجوری از یکی دیگه میشه دوست دارم شنید

باشه عزیزم عیبی نداره تو از غرورت دست بر ندار

اما یه خواهش هر جا که هستی من و از حالت بی خبر نزار


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد