خودمونی

خودمونی

حرفهای دل
خودمونی

خودمونی

حرفهای دل

نوشته ای خاص مربوط به مخاطب خاصی که نظرش به گفته خودش پاک شد .


با خوندن  نظرت نور امیدی که چند روزیه پیدا کردم تو زندگیم بیشتر شد. مرسی مرسی مرسی از حرفات .

راستش خودم گاهی از کاری که کردم پشیمونم ( دادن آدرس)

ولی  اینجا برام حکم یه کلبه رو داشت که صاحبش اون بود . حالا که به دست صاحابش سپردم انگار یه باری از رو دوشم برداشته شد . کمتر به گذشته بر میگردم . چون همه این حرفا رو باید بهش میگفتم و نمیتونستم . حالا که همه حرفا رو فهمید دلم آروم شد . خیلییییی آروم .

تنهایی خیلی درسا به من داد . بخاطر عشقی که بهش داشتم تنهایی رو بدست آوردم از این بابت همیشه ازش ممنونم . شاید اگه روند زندگیم جور دیگه ای بود هیچ وقت چیرایی که بدست آوردم و تجربه نمیکردم .

قطعا یه روزی میرسه که من دوباره دلم برای کسی نرم میشه .

خبرای خوب بهم رسید

مرسی خدا جون

روزای خوب داره میاد .