خودمونی

خودمونی

حرفهای دل
خودمونی

خودمونی

حرفهای دل

بازم روزای تکراری اومد .

باز کلافگی من شرو شد.

باز این حس مزخرف تنهایی اومد سراغم

خسته شدم دیگه


نظرات 1 + ارسال نظر
سام پنج‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 12:40 ق.ظ http://www.havayetora.blogsky.com

کووووووووووووووووووووووووووفت . زحر مار . مرض . درد .
اه ه ه ه ه ه ه ه از دست تو ساقی دوس دارم میتونستم لهت کنم . خو معلومه روزات تکراریه چون عین جغد نشستی ته خونه و دانشگاه . خب خودت باید زندگیتو متحول و پرهیجان کنی و به سمت کمال ببریییییییییییییییش
هی تا قیامت بشین چشم انتظار یه درب بمون که باز شه و خوشبختت کنه . تننننننننننبل

خیلییی خشنیی
من فقط گاهی اینجوری میشم
بابا اخه یه سال دنبال کارم اصلا پیدا نمیشه این چه وضعیه .
همه زندگی من شده درس همین . هیچ کار دیگه نمیکنم .
چه هیجانی وارد زندگیم کنم دقیقا مثلا؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد