خودمونی

خودمونی

حرفهای دل
خودمونی

خودمونی

حرفهای دل

جرا همه میاین میگین اگر دوست داشت ازدواج نمیکرد . اگر دوسش داشتی باهاش بهم میزدی؟

اخه چه ربطی داره .

اره دوست داریم هم و که نمیتونیم از هم جدا بشیم . ازدواج اون تقصیر جفتمون بود که الان داریم هر دو تاوانش و پس میدیم.

همگی فقط میگین درکت میکنم . ولی درک نمیکنید اگر درکم میکردین این جرف و نمیزدین .

میخوام ببینم اگر واقعا اگر یک لحظه جای من بودین همین کاری که به من میگفتین و میکردین؟ اره منم میدونم که نباید باشم ولی ....

اصلا چه فایده داره حرف زدن من . وقتی بازم همتون میایین حرف خودت و میزنین و میگین اینجوری درسته .

نظرات 1 + ارسال نظر
سام پنج‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 05:14 ب.ظ http://havayetora.blogsky.com/

من که با ساااااااااااااااااااااااقی موافقم

کی اومده چی گفته ه ه ه ه ه

ســـــــــــــــــــــــــاقی بیــــــــــــــــــــــخیال بروبچو

فلک در قصد آزاروم چرایی ؟
گلم گر نیستی خارم چرایی ؟
تو که باری زدوشم بر نداری
میون بار سربارم چرایی ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد